tirsdag den 31. december 2013

Årets bedste...kop kaffe

...drak jeg i går, men jeg har drukket mange tilsvarende i årets løb.

Latte Doppio fra Baresso er garanteret den, jeg har drukket flest af - lige bortset fra den hjemlige kolbekaffe, selvfølgelig.

Jeg kan godt lide at komme på Baresso af flere grunde. Det er et dejligt usnobbet sted med et generelt meget venligt personale. Det er dansk. Og så har de god kaffe.

Desuden har de en holdning med hensyn til social ansvarlighed over for kaffebønderne.

Billedet tog jeg en februardag for nogle år siden. Heldigvis har vi ikke fået sne af betydning endnu i denne vinter. I går var vejret helt perfekt til byturen, som altså for mit vedkommende sluttede med en - som altid - dejlig Latte Doppio.



med mange gode kopper kaffe til alle. Eller te, hvis man foretrækker det.

Ingen kommentarer: