torsdag den 2. juli 2009

MASSEMORD!!!


New Dawn
Originally uploaded by cats_in_blue

Og det er MIG, der er morderen.

Det er bladlusene, det er gået ud over. De er usædvanlig voldsomme i roserne i år, synes jeg, og lige præcis i dag er jeg i rigtig godt lystmorderhumør.

Torsdag er normalt min korte dag på arbejde, og jeg nyder altid min halve frieftermiddag. Men i dag meldte en af mine kolleger - som havde aftenvagt! - sig syg, så det blev en ekstra aftenvagt til mig. Surt, surt, surt! Jeg har endda allerede haft 2 aftenvagter i denne uge.

Så jeg tog altså hjem - for senere at vende tilbage - i grumt humør, og det blev bladlusenes skæbne.

Jeg bruger ikke gift i haven, men de blev sprøjtet med sæbevand, hvilket ikke syntes at have større effekt, så jeg greb til det ultimative våben: kvasning mellem tommel- og pegefinger. Sådan!

Ingen kommentarer: