søndag den 30. september 2012

Nye sko

Jeg har købt nye sko. Sko til træning!

Jeg var meget i tvivl om, om der fandtes nogen med plads til alle mine tæer. Eksisterer der mon slet ikke fodformede og brede træningssko? Mærkeligt - men jeg har i hvert fald ikke fundet nogen.

Før har jeg brugt nogle gamle Arauto Rap, men det er ikke just lette sko, så hele sommeren har jeg haft bare fødder til træning. Det syntes jeg så, det efterhånden blev lidt koldt til, så jeg gik på jagt og fandt de her, som faktisk er ok. Der er plads til mine lilletæer, og også til storetæerne, men det er kun fordi foden ikke går helt ud i spidsen.

De vejer næsten ingenting , og jeg kan godt lide deres udseende.

Jeg er ellers stort set holdt op med at købe sko. Jeg har i næsten alle de farver, jeg gerne vil have (mangler mærkeligt nok lilla), men jeg har mistet overblikket over mine sko, og det irriterer mig. Måske er der nogle af dem med rågummisåler, der kan kasseres. Rågummisåler er noget hø, glatte i vådt vejr, og somme tider går de lidt i opløsning. Jeg fatter ikke, at skofabrikanterne bliver ved med at bruge det materiale, men pyt - jeg lader bare være med at købe dem.

Måske kunne jeg dog godt bruge nogle flere støvler. Det er jo også en slags sko.

Ingen kommentarer: