fredag den 6. august 2010

Ting griber om sig

Da jeg "bestilte" min paper-potter, kunne jeg pludselig se mig selv i haven ved et plantebord
- i fuld gang med at ompotte og passe og pleje de små planter, der skal blive til fine blomster i haven.

Problemet var bare, at jeg ikke havde noget plantebord. I ferien så jeg forskellige, men det var nogle tunge skrumler med alt for mange krummelurer efter min smag, men da vi passede naboernes huse under deres ferie, sneg vi os til at kigge de reklamer, som vi ellers har frasagt os.

Og minsandten om Dorthe ikke fandt et nydeligt plantebord på udsalg i Bilka. Hvidt, som jeg gerne ville have det, med zinkarbejdsplads og et par hylder og som en ekstra bonus en skuffe. Og sammenklappeligt, så det let kan sættes i udhuset, når det bliver vinter.

Så nu har jeg et plantebord. Måske skulle jeg gå på pension inden næste forår, så jeg også får tid til potteriet.

Ingen kommentarer: