mandag den 5. november 2007

Chat og fotosafari i Dyrehaven

Jeg fik chattet en del - mest i embeds medfør - med Marianne og Jens i sidste uge. Jeg tror, jeg bedst kan lide G-talk; der er ikke så meget fis som på Messenger. Det sjoveste er gruppechat! Også selv om det af og til var svært at få et ord indført.

I går skulle jeg ud at trave lidt i det gode vejr, så noget af indtaget fra lørdag aftens gæstebud kunne blive forbrændt. Jeg lagde vejen forbi dyrehaven i Marselisborg-skovene og havde - helt tilfældigt - mit nye kamera med.

Resultatet var, at jeg ikke fik trasket så meget. Jeg var jo nødt til at stå stille for at få nogle gode fotos af de i øvrigt yderst selvskabelige - og åbenbart ret sultne - dyr.
På billedet er det en ung sikabuk, der med største fornøjelse gnasker æbler i sig.

Ingen kommentarer: