fredag den 19. oktober 2007

Messenger

Chattede - for første gang i mit liv!!! - med Marianne på Messenger i går. Her er jeg virkelig nybegynder, men vi fik da prøvet både at blinke til hinanden, indsætte smileys og få en rigtig flot åkandedam med haletudser, der svømmede rundt, som baggrund for vores meddelelser.
Det mest morsomme var nu, at det tog en rum tid for os at finde ud af at logge af - HJÆLP! VI VIL UD. Nå, det lykkedes da for os. Børnene her på biblioteket navigerer selvfølgelig rundt på Messenger, som om det var deres andet hjem. Jeg har langt igen!

Kunne vi så ikke lige så godt have brugt en gammeldags telefon?
Nej, for den maskine jeg sad ved, er langt fra alle vores telefoner, og vi har ikke nogle ledningsfri telefoner her på biblo. Jeg har mange gange prøvet at rende frem og tilbage mellem nærmeste telefon og pc'en. Ikke smart!

1 kommentar:

Lea Christensen sagde ...

Hej Kirsten - Sjovt at finde dig her! Jeg er lidt bagud med opgaverne, da vi lige har sat alle kræfter ind på at få åbnet det ny indrettede børnebibliotek. Cool link forresten og fed side.
Lea