onsdag den 13. februar 2013

Forår på forskud

Lige nu føler jeg det nærmest, som om det aldrig nogen sinde bliver sandaltid igen. Kunne der ikke godt komme bare en lille smule forår i luften?

Nå, jeg har nu - på trods af de lave temperaturer - taget lidt hul på foråret og købt et par sandaler. På udsalg til halv pris hos Brandos, så jeg fik dem til under 400 kr., og i en dejlig bred facon, hvor min fod kan være.

Når den tid kommer, altså.

Jeg er noget ambivalent med hensyn til skokøb på nettet. Udvalget er unægtelig større end i de fleste skobutikker. I hvert fald butikker her i provinsen. Jeg har nogle gange i en butik fundet en model, jeg godt kunne lide, men de havde bare ikke den farve, jeg gerne ville have. Så er det jo vældig smart at købe den rigtige på nettet.

Problemet er bare, at hvis det sker alt for tit, så bliver der vel ikke nogen butikker tilbage, hvor man kan føle og mærke og selvfølgelig prøve.




Når det skal være, så er Brandos en god butik at handle i. De er lynhurtige, og som regel kommer der ikke ekstra udgifter til porto på. Heller ikke hvis man er nødt til at returnere. Fin service, synes jeg. Og så har de en hel del Art sko, et af mine yndlingsmærker.

Passer alle slagordene ikke på de nye sandaler?






Ingen kommentarer: