torsdag den 11. december 2008

Mascara mareridt

Ja ok, mareridt er måske lidt overdrevet, men jeg har det altså ikke alt for godt med mascaraer.

Måske kan du genkende situationen: Man er kommet lidt for sent op, og så klumper mascaraen! Så overvejer man, om man skal starte helt forfra eller om det er muligt at reparere - det tager yderligere tid.

Jeg er ikke blevet begavet med specielt flotte øjenvipper og har brug for det hele: Farve, fylde og længde. Jeg har derfor brugt mascara hele mit voksenliv, og jeg tror ikke, jeg har prøvet et eneste mærke, der ikke har drillet på et eller andet tidspunkt. Indrømmet, nogle mere end andre, men ingen helt problemfri, hvis de altså vel at mærke også har en effekt. Måske er det mig, der ikke kan finde ud af at lægge den på, men det hjælper sådan set ikke så meget.
Den, jeg bruger p.t., er indtil videre en af de bedre, så den fortsætter jeg nok med et stykke tid.

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Jeg kan varmt anbefale "DEFINE-A-LASH" fra Maybelline
Jeg bruger den selv og på emballagen står der "separated, sensuously long lashes, no clumps" og det er ikke falsk reklame. Det er den bedste mascara jeg nogensinde har haft

eKirsten sagde ...

Tak for tippet - den har jeg ikke haft på repertoiret, så den vil jeg prøve.