mandag den 7. januar 2008

LastFM

Helt ærligt: Jeg har problemer nok i forvejen med at nå at lytte til al den musik, jeg gerne vil lytte til. Jeg behøver altså ikke ligefrem at opsøge mere musik at lytte til! Så jeg beklager, jeg bliver nok aldrig Last FMs største bruger. Men web 2.0 er det i hvert fald, og jeg vil heller ikke helt afvise, at jeg kunne finde på at have en af radiostationerne kørende, når jeg sidder og leger med billeder derhjemme. Det kan også hurtigt blive bedre end de almindelige radiostationer. Jeg nægter at høre reklamestationer, og DR bliver da ringere og ringere.

Da vi var i gang med at lave opgaverne, faldt vi tilfældigt over Butterfield Blues Band, som jeg var vild med for ca. 35 år siden, og ja, jeg kan stadig lide dem, så det bliver en BBB-radio, der kommer på min blog. Heldigvis er det ikke bare BBB-lignende, der bliver spillet, der bliver også spillet en del af BBBs egne numre.

Så mangler jeg vist bare at lave min widget.

Ingen kommentarer: