lørdag den 20. januar 2018

Ugens træ - uge 3


For første gang er det et nåletræ, nærmere bestemt en fyr, der er ugens træ.

Det kommer nok ikke til at ske så tit, for jeg kan bedst lide løvtræer. Men dette træ kan jeg rigtig godt lide, og jeg ser jeg hver gang, jeg kommer forbi det, og det er næsten hver dag - somme tider flere gange.

Jeg synes, det har en flot silhuet; det er blevet beskåret rigtig fint i årenes løb. For resten ved jeg ikke, om det i virkeligheden er to træer, for det nederste er altid gemt bag hækken, men jeg tror bare, det er tostammet.

Sådan ser det ud, når man kigger op i det:


P.S. Bemærk lidt blå himmel på det øverste billede. Det blev taget i går.

1 kommentar:

Mosekonen sagde ...

Tak. Nyder synet af dine træer hver uge. Længsler opstår efter at besøge *mine* træer, men pyt nu med det, når nu jeg kan kigge med her