mandag den 8. april 2013

Farlig læsning

Læsning af blogs er farligt for kontokortet! I går læste jeg, at garnbutikken Garn Oasen i Silkeborg har ophørsudsalg med 50% rabat PÅ ALT.

Det var for fristende. Vi tog af sted efter frokost (det er altså fantastisk at være arbejdsfri). Med hjem kom:

Tykt, håndspundet uld i orange, gråt og sort fra Ingeborg Michels i Schwarzwald.

Det glæder jeg mig til at strikke af.


Superblødt Indiecita Alpaca Fleece i skønne grønne nuancer.














Lige præcis denne variant af Opals Hundertwasser sokkegarn har jeg haft kig på et stykke tid.

Der bliver flotte sokker af Opal-garnerne, men måske vil jeg bruge det her til noget andet.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Det ser jo lækkert ud det garn. Selv er jeg gået fuldstændig i stå med strikkeriet:) Har som bekendt hænderne fulde af hund(e-uld).
Kh.Rie

eKirsten sagde ...

Det kan man da også strikke af, men indtil videre slår det nok kun til til mindre arbejder :-)