onsdag den 12. januar 2011

En pakke med blødt og duftende indhold

Heldigvis arbejdede jeg sent i dag, så jeg var hjemme, da pakkeposten kom med en pakke til mig.

Selv om jeg godt vidste, at der var garn, jeg havde bestilt hos Livi Strik, i pakken, var det selvfølgelig alligevel spændende at åbne den.

Egentlig skulle jeg kun have kittet med det store hæklede sjal med navnet Henny. Det har jeg været forelsket i, siden jeg første gang så et billede af det. Da jeg så bestilte det, røg der lidt ekstra på bestillingslisten, nemlig et par nøgler strømpegarn og et bundt sari-silke, som jeg ikke lige nu ved, hvad jeg skal bruge til. Strømpegarnet skal bruges til sokker. Jeg har læst et eller andet sted, at man altid skal have mindst ét par sokker på pindene. Det er jeg måske ikke helt enig i, men faktum er, at jeg kun har et enkelt ubrugt nøgle liggende, så det er ikke det rene frås.

Men der var nu også en overraskelse i pakken, nemlig det fine lille lavendelhjerte, som hele pakken duftede af. Det er altså en god start på dagen at få sådan en pakke.

1 kommentar:

Irene sagde ...

Du er da rigtig blevet grebet af at strikke igen:-) Nu om stunder kan man jo også få alskens lækkert og flot garn - det ser spændende ud, det du har købt:-)