mandag den 1. december 2008

Sneglepost

Det er ikke mange breve, man får i sin brevkasse mere. Jeg kan godt lide at få breve, men gider ikke selv skrive ret mange, når det er så meget lettere at sende en email eller en sms. Men i dag fik jeg et rigtig spændende "gammeldags" brev.

Da jeg var på Bornholm i sommer, købte jeg en silkebluse hos Bente Hammer i Nyker. Jeg er vildt glad for den bluse og kunne godt tænke mig at få en til i samme facon, bare med korte ærmer, hvor den jeg har er med lange. Jeg spurgte, om jeg kan få én syet, og det kan sagtens lade sig gøre. Jeg skal bare vælge, hvilket stof det skal være. Bare!!! Det er godt nok svært, når der er så mange lækre stoffer at vælge imellem.

Jeg fik tilbudt, at forrretningen kunne sende nogle stofprøver, og det tog jeg imod, for det er altså noget andet at føle på stofferne end bare se dem på nettet - og det var det brev, der kom i dag. På billedet ses nogle af stofprøverne, selv om billedet yder overhovedet ikke stofferne fuld retfærdighed. Farverne er meget smukkere i virkeligheden! Det er alt sammen silke i lækre kvaliteter, som er rare at røre ved, og som næsten ikke krøller.

Jeg har stadig ikke helt besluttet mig, men er vist nede på tre forskellige dessiner.

1 kommentar:

Irene sagde ...

Hold op - det ser lækkert ud Kirsten! Ja jeg er jo mest til den turkise og orange:-) De er godt nok flotte!