torsdag den 21. august 2008

Firkantede øjne


Getting ready
Originally uploaded by cats_in_blue

Det er et heltidsjob at følge OLs atletikkonkurrencer - heldigvis har jeg ferie i denne uge. Jeg kan dog ikke rigtig klare at følge med hver nat fra kl. 3. Så optager vi på en kanal, der påstår, at de viser atletikken, og håber at det passer. Man kan så lige om formiddagen nå at se de konkurrencer inden næste afdeling, som kommer direkte fra kl. 13. Det er hårdt at have ferie :-)

Men det har også været nogle gode konkurrencer, og noget af det bedste: mændenes spydkast og kvindernes højdespring er stadig i vente.
Billedet af norske Andreas Thorkildsen tog jeg ved Europa Cuppen sidste år. Han er en af mine adskillige favoritter i mændenes spydkast.

Haven er blevet sørgeligt forsømt, men det lykkedes da at få klippet græsset i dag ind mellem regnbygerne og konkurrencerne. Det var lige ved, jeg skulle bruge en le!

Ingen kommentarer: