fredag den 15. februar 2008

Dele-dokumenter

Denne gang har jeg p.gr.a. ferie ikke været med til at skrive opgaven, jeg har bare lavet den. Faktisk havde jeg prøvet google docs i begyndelsen af forløbet, og jeg synes altså, det er supersmart. Det kommer jeg helt sikkert til at bruge.

Jeg har både lavet dokumenter og inviteret andre til at dele dem med mig - de har nu ikke svaret endnu, og jeg har også fået invitation - som jeg har svaret på - til at dele et dokument.

Selv om jeg af princip ikke laver arbejde derhjemme, så er det også smart, at man kan åbne et dokument derhjemme - det er ikke altid, principperne holder. K-drevet er godt - men nu får det konkurrence!

2 kommentarer:

Det gule hus sagde ...

jo, jeg læser med på din blog. Altså jeg har lige fundet dig men vender tilbage her er jo hyggeligt.

eKirsten sagde ...

Tak for kommentaren. Jeg har ikke været så flittig på det seneste, nu hvor projektet, hvor bloggen skulle bruges, er slut.
Men jeg regner med at lave den om til en haveblog - og så er der jo rigeligt at skrive om.