fredag den 25. januar 2008

Vi haster videre...og opsummering

Knap nok er man færdig med podcast, inden næste emne melder sig. Denne gang wikier. Umiddelbart virker det let at gå til. Om det også er brugbart, finder jeg nok ud af.

Indtil videre er det, jeg er gladest for, RSS-feeds og min iGoogle side. Jeg bruger begge dele stort set dagligt. Nå ja, og så Flickr, men den brugte jeg i forvejen. I går fandt jeg et super billede (synes jeg da selv) til brug på bibliotekets arrangementsprogram, selvfølgelig med CC-licens. Det tog ikke engang ret lang tid.
Det har også været godt at lære Bibliotekernes netmusik nærmere at kende. Som mange andre synes også jeg, at det er en anelse besværligt at bruge, når man skal have musikken på sin mp3 - og 7 dage er for lidt. På den anden side: Hvis jeg havde 14 dage, så ville jeg nok først høre det i slutningen alligevel.

Jeg har et par dage været med offentlige transportmidler, og det var da meget sjovt at have dimsen med. SKØNT at høre Dave Brubeck og Take five MANGE gange i træk. Men jeg kan ikke lide de små hovedtelefoner. Mine ører er vist for små, eller også har de forkert facon. I hvert fald gør det ondt af have hovedtelefonerne på. Ikke desto mindre vil de alligevel falde ud, så det er ikke fordi jeg har proppet dem for langt ind.

Onsdag var jeg til slutkonference om CCC. Indlæggene var af blandet kvalitet, men sådan er det jo næsten altid med konferencer.

Ingen kommentarer: