onsdag den 30. januar 2008

Besøgstæller

Nu har jeg minsandten med Irenes hjælp også fået en besøgstæller på min blog. Ikke at jeg bilder mig ind, at der er ret mange besøgende, men jeg kan da i det mindste se, hvor tit jeg selv er der. Mine egne besøg bliver nemlig talt med.
Vanen tro tog det laaaang tid at vælge farver. Det skulle man måske ikke tro, når man ser tælleren, men det gjorde det altså.

Faktisk fandt jeg også selv en tæller - den er lidt længere nede på siden. Der var ingen valgmuligheder m.h.t. farver, og man kan ikke straks se besøgstallet. Til gengæld kan man så se lidt mere statistik, når man klikker på den.

1 kommentar:

Irene sagde ...

Jamen - det ser da også ud til at der er nogen der besøger din blog :-)
Jeg kan godt følge dig i det med farverne. Jeg laver også om hele tiden.
Jeg ved godt at der er masser af strikkeblogs - og rigtig, rigtig flotte, men jeg vil nu alligevel lave en til - mest for min egen fornøjelses skyld.
Jeg tilføjer lige din blog til mine links, hvis du beholder den - en have- og fotoblog lyder godt !