mandag den 8. oktober 2007

Mere RSS

Jeg har ny tilføjet en hel masse deltagerblogs til mig RSS-feeder og ydermere lavet det sådan, at jeg på min iGoogle kan se, om der er kommet nyt. Måske skulle jeg slette Politikens sportsnyheder, for de overdøver ligesom alt andet.
Min iGoogle er ellers ved at være, som jeg gerne vil have den. Jeg tror, den kan blive virkelig praktisk. Har også ført en masse "arrangementer" ind i kalenderen.

Uge 41 opgaver og tips har drillet lidt. Der skulle sættes en del billeder ind, og det forårsager, at der kommer nogle tomme linjer, som skal slettes. Det ser ud til, at hvis man er uheldig, så kommer man samtidig til at slette noget kode, så billederne ikke er aktive mere. D.v.s. det ser ud, som om de er aktive, men når man klikker på dem, så sker der ikke en dyt. Men man er vel stædig som et æsel, så nu virker det. I den anledning er her et billede af nogle æsler: A pair of donkeys

Ingen kommentarer: