lørdag den 29. september 2007

Nu skriver den hindi!!!!

Der var alligevel et par problemer inden startskuddet.
Marianne skulle lægge nogle deltagere på, men hendes redigeringsikon var forsvundet. Da Jens, som er den mest tekniske af os, ikke var på sin pind, forsøgte jeg at finde ud af, hvad der var sket. Det skulle jeg aldrig have gjort: Nu blev alt, hvad vi skrev på deltagerlisten ændret til hindi! HJÆLP!
Nå, jeg fandt ud af, at jeg havde sat et flueben i et felt, hvor det absolut ikke skulle være, og hvis jeg havde læst, hvad der stod ved feltet, så havde jeg vidst, hvad følgerne ville blive. Så hvis der er nogen, der pludselig får alt skrevet i hindi, så ved jeg, hvad der er galt.
Ikke nok med det, men hele deltagerlisten blev nu også vist i én sammenhængende blok. Jeg måtte ind i html'en for at få lavet passende linjeskift. Det har Jens så fundet ud af at få rettet i løbet af i dag. Denne gang var det et flueben, der manglede et andet sted. Jeg synes ikke, jeg var inde at lave noget der, men tør ikke sværge på det.
Om Mariannes ikon er kommet tilbage, er indtil videre uvist.

I øvrigt er deltagerfeltet på ikke mindre end 60 personer. Ret flot, synes vi.

Ingen kommentarer: